spacepig Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Man borde Göra ett mod så att man får en Hastighets Mätare när man Kör bilar så man ser hur Fort man kör!!! eller vad säger ni !!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 de finns redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 vart kan jag hitta det då???? jag har sökt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 det finns till gta3 iaf..om den finns till vc vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 det finns till gta3 iaf..om den finns till vc vet jag inte Det måste finnas till VC! För det är något jag stör mig fett på alla GTA spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 då måste man ju ändra i man.scm tror jag den hette..jaja, den vikigaste filen iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jag såg någonstans hur man kunde fixa fram en hastighetsmätare, men jag tror inte att den va så snygg, det kom nog bara fram några siffror. Men det borde gå att fixa en modd så att man får fram någon snyggare sak istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 ok vart läste du det jag vill bara ha lite nya prylar till VC det är så tråkigt just nu!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 ok vart läste du det jag vill bara ha lite nya prylar till VC det är så tråkigt just nu!!!!! Jag kommer inte ihåg vart jag läste det, men jag ska försöka leta på det senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 ok Thanks!!! Undra när nån ska släppa nåt riktigt coolt mod till VC!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts