SAAB Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag tycker denna verisionen är lite äckligare men den e okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag tycker denna verisionen är lite äckligare men den e okej... tycker inte jag men den är väldigt buggig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 (redigerad) Glömde säga att denna version av IPB även stödjer "spindlar". Detta är botar som skickas ut av söksidorna som altavista och google. Det är nån som heter "Hot Bot" på forumet, är det en så'n? Det går inte att klicka på namnet... Redigerad 17 juni, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Ja dra på trissor! Tror att det är Altavistas bot! Måste kolla mina botloggar nu, spännande edit: Fan vad tufft det nya IPB är! Hot Bot har loggat 21 sidor i forumet, bland annat en massa signaturer Enligt mina loggar ser det även ut som att Hot Bot kommit hit en gång i timmen idag? Kan det stämma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Ja dra på trissor! Tror att det är Altavistas bot! Måste kolla mina botloggar nu, spännande edit: Fan vad tufft det nya IPB är! Hot Bot har loggat 21 sidor i forumet, bland annat en massa signaturer Enligt mina loggar ser det även ut som att Hot Bot kommit hit en gång i timmen idag? Kan det stämma? cooolt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Ja dra på trissor! Tror att det är Altavistas bot! Måste kolla mina botloggar nu, spännande edit: Fan vad tufft det nya IPB är! Hot Bot har loggat 21 sidor i forumet, bland annat en massa signaturer Enligt mina loggar ser det även ut som att Hot Bot kommit hit en gång i timmen idag? Kan det stämma? HotBot är Hot Bots Bot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 17 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Mycket sant, visste inte att det fanns en sökmotor vi namn HotBot Frågan är nu vad Altavistas Bot heter.... Googles bot heter i alla fall GoogleBot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 (redigerad) Google Bot är inne nu... Hot Bot med... Hot Bot Viewing the Help Files lol lite vilsen? Redigerad 4 juli, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Hot Bot Viewing the Help Files lol lite vilsen? LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 LOL en bot borde väl veta va han gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 7 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2003 en bot borde väl veta va han gör? kanske e en undercover-bot ...who knows... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 13 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2003 snygg ny design Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts