eightball Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Varför står det aaa efter forum namnet när man gått in i det. Tex. om man går in på Spam så står det inne i spam spamaaa iställer för spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Bara jag som testade lite Nu finns det en "Mark this Forum as read" på varje forumindex! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 <--- Gamla godingen. Klicka på uppdatera om ni inte ser den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 PRISA LORD HULTENIUS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 (redigerad) nä nu har det blivit konstigt, nya IPBverkar inte funkera riktigt bra med Mozilla, kolla bara här: http://medlem.spray.se/vigge1989/up/IPB_problem.jpg Redigerad 15 juni, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Kan endast säga...fult...men jag tänker vara j*vligt hård mot mig själv och vänja mig utav bara ******* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Kan endast säga...fult...men jag tänker vara j*vligt hård mot mig själv och vänja mig utav bara ******* jag tycker också det är fult men jag klarar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Vad tycker ni är fult då? Själv tycker jag det är lite "utsträckt" på nått sätt men det kanske går att fixa. Glömde säga att denna version av IPB även stödjer "spindlar". Detta är botar som skickas ut av söksidorna som altavista och google. Om ni ser att tex. "GoogleBot" är online så betyder det att Google skannar forumet just då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 fint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Vad tycker ni är fult då? Själv tycker jag det är lite "utsträckt" på nått sätt men det kanske går att fixa. Glömde säga att denna version av IPB även stödjer "spindlar". Detta är botar som skickas ut av söksidorna som altavista och google. Om ni ser att tex. "GoogleBot" är online så betyder det att Google skannar forumet just då. jag tycker att det e riktigt nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Ser ingen skillnad.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag tycker att ''gtasajtens forum'' loggan är lite liten.... den längst upp på sidan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 nä nu har det blivit konstigt, nya IPBverkar inte funkera riktigt bra med Mozilla, kolla bara här: http://medlem.spray.se/vigge1989/up/IPB_problem.jpg Hela skiten är ju i ett "quote-fönster"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 jag blev helt snurig av en nya designen har inte vart inne på 4 dagar jag tänkte va fan har hänt fel forum eller. Snyggt som fan var det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Med Mozilla är hela forumet konstigt, vissa posts är under avataren, på vissa sidor är allting inuti en quote, posts försvinner med mera, själv skulle jag vilja ha tillbaka den gamla designen, men det skulle nog ta ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Testa med någon annan webbläsare. Conquer eller vad det heter tycker jag är MYCKET bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Hmm...Nu kan man ju se topp-10 listan på medlemmar i antal posts, och kolla vem som postat mest! Ska Herr admin ha det så igen? "Vill ha svar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag ser ingen top 10 lista..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jag ser ingen top 10 lista..? Egentligen ska man väl hålla käft om den, men det verkar ju som den ska vara kvar nu så... http://www.gtasajten-storage.com/forum/inv...sort_order=desc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Jo, top 10 listan får vara kvar, så länge den inte missbrukas och används som någon slags "tävling" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts