GTA3 freak Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Wow coolt! Tar tid att vänja sig men häftigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Jag tycker det var bättre förr, men man vänjer sig. Btw, varför har du förstorat texten i inläggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 igår och i förrgår va de för fan och inte den andra utan "böjning" Vad patetiskt egentligen att bråka om sånnt här... Men igår var det inte den där och inte den som jag hade kvar heller, den som är nu är den tredje i ordningen. Den som var igår hade inte lika krokig mun. punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Men den måste ju finnas, man använder ju den mest nästan... Det var det inte alls, Jag är inte säker utan jag vet att denna-->http://user.tninet.se/~brr020f/pictures/wink.gif var innan de andra två... Puh! Hittade knappen. Finns längst ner på varje forum. Men det skulle vara bra om det var längst upp också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 synd att "mark this forum as read"-knappen är borta, är van att klicka på den när jag ska lämna ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 synd att "mark this forum as read"-knappen är borta, är van att klicka på den när jag ska lämna ett forum. Men nu blir det så automatiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 synd att "mark this forum as read"-knappen är borta, är van att klicka på den när jag ska lämna ett forum. Se min post över din. Den finns kvar men på ett rysligt dåligt ställe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Men nu blir det så automatiskt... Om man läst alla topicar i forumet ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 "View New Posts" har kommit tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 coolt! visst det kommer ta tid att lära sig att gilla den nya designen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Kan du inte minska textstorleken i inläggen till samma storlek som förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 - En massa nya admininställningar. Jaså? Jag har inte märkt några tror jag (har iofs inte tittat runt så noga)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 en ''tillbaka'' knapp vore inte så fel heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 en ''tillbaka'' knapp vore inte så fel heller... Backspace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Backspace eller bara trycka på bakåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 eller bara trycka på bakåt ja men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 såg nu att man kan ha avtar i storleken 80x80 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Ska se vad jag kan göra åt "Mark this Forum as read". Smiliesen har jag iaf kvar så den kan jag återställa. @Arvid: Jo texten har blivit större, men man vänjer sig. @GTA3_PLAYER: Jepp, jag sparade det den här gången @Blaque: Tänkte mer på funktioner för Super Admin (eller "Root Admin" som det kallas nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts