Hultenius Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Sådär, nu är Invision Power Board 1.2 BETA 2 äntligen installerat! Det tog lite tid men det var mycket som har förändras. Bland annat tog ett MySQL-kommando en och en halv timme att köra (gjorde sökfunktionen snabbare)! Tyvärr hittade jag ingen "changelog" så jag vet inte exakt vad som är nytt men detta är vad jag har hittat: - Man kan lägga till ett foto till sin profil (inte avatar alltså) - "Mini Profile" - Att söka går mycket snabbare nu. - Förbättrad design (och större storlek på text) - Man kan lägga till en underökning till en vanlig topic (ej testat) - En massa nya admininställningar. - Färgen på texten ändras i en "quote". - Max. 15 svarsalternativ i en undersökning. ...och en massa annat... Ni kommer lära er att gilla den förbättrade designen så var inte oroliga för det Dags att öppna snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Nice ny design! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 åhå kul nytt forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 åhå kul nytt forum nej, inte nytt!, ny design Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Sexigt!! ( )Puh, han va kvar.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Coolt. Men jag har redan två klagomål (hoppas du inte tar illa upp hultan) : 1. Den gamla wink-smilisen är tillbaka 2. Finns ingen "Mark as read". för om man inte orkar läsa igenom allt så kunde man ju tryck "Mark as read" men det kan man inte nu Annars var det ascoolt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Coolt. Men jag har redan två klagomål (hoppas du inte tar illa upp hultan) : 1. Den gamla wink-smilisen är tillbaka 2. Finns ingen "Mark as read". för om man inte orkar läsa igenom allt så kunde man ju tryck "Mark as read" men det kan man inte nu Annars var det ascoolt! $this_var = "Hello World!"; test Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Nice!!! Du är Bra på Forum du!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 fint! @Eightball: de har ju alltid varit ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 fint! @Eightball: de har ju alltid varit ? hehe, NEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Det kommer ta tid att vänja sig, sökfunktionen har i allafall förbättrats avsevärt tycker jag... 1. Den gamla wink-smilisen är tillbaka Den gammla såg ut såhär... http://user.tninet.se/~brr020f/pictures/wink.gifDen som var före --> var också annorlunda... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 (redigerad) Hmm...Nu kan man ju se topp-10 listan på medlemmar i antal posts, och kolla vem som postat mest! Ska Herr admin ha det så igen? Edit: Ännu en fråga, var finns "Mark this Topic/Forum as read"-knappen någonstanns? Redigerad 15 juni, 2003 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Hmm...Nu kan man ju se topp-10 listan på medlemmar i antal posts, och kolla vem som postat mest! Ska Herr admin ha det så igen? Edit: Ännu en fråga, var finns "Mark this Topic/Forum as read"-knappen någonstanns? Vart kan man se top 10?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 innan IPB 1.2 installerades va de .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Edit: Ännu en fråga, var finns "Mark this Topic/Forum as read"-knappen någonstanns? Det är den som inte finns :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Det är den som inte finns :'( Men den måste ju finnas, man använder ju den mest nästan... innan IPB 1.2 installerades va de .. Det var det inte alls, Jag är inte säker utan jag vet att denna--> http://user.tninet.se/~brr020f/pictures/wink.gif var innan de andra två... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Det var det inte alls, Jag är inte säker utan jag vet att denna--> http://user.tninet.se/~brr020f/pictures/wink.gif var innan de andra två... igår och i förrgår va de för fan och inte den andra utan "böjning" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts