Arvid Skrivet 18 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 Jag har funderat på en sak kring den skottsäkra patrioten, om man lämnar den i Import/export garaget i Portland kommer den Patrioten man kan ta från garaget alltid vara skottsäker då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 18 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 du kan väl testa istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 18 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 Jag har funderat på en sak kring den skottsäkra patrioten, om man lämnar den i Import/export garaget i Portland kommer den Patrioten man kan ta från garaget alltid vara skottsäker då? Jag tror nog inte det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 du kan väl testa istället nja, inget vidare kul att börja om från början, klara hela portland o staunton bara för att sen få den skottsäkra patrioten i rays uppdrag och lämna den i garaget. fast iofs har jag en gammal sparning där jag tror att jag inte lämnat Patrioten än, ska kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts