puzzle Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) Bildmotorcykel1 Bild2motorckcle Flygplatsen är motorcykelns paradis där kan du köra så att det rycker in i helvete med massor av hopp ställe p.s http://www.haignet.co.uk/ViceCity/index.php?Sub=Home är bästa platsen med mycket info och kartor for GTA vice city... Redigerad 15 juni, 2003 av puzzle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 alltså, de flesta vet hur man gör wheelies och stoppies, kolla bara efter såna trådar så hittar du rätt många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Jag förstår inte riktigt meningen med denna tråd? Det finns flera trådar där det disktuteras om att köra på bakhjulet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
puzzle Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) Ok det ska jag lägga på minnet... En sak.. Vet ni varför jag får inte mitt stunt jump med motorcykeln när jag hoppar från denna trappa: Har försökt många gånger med full fart men inte lyckades få unik stunt jump .... Redigerad 14 juni, 2003 av puzzle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Du ska landa på taket till ammu nation, då ska man få den. Men vissa kan vara j*vligt krångliga att fixa. Men prova bara att ta en pcj600 och ta rejält med fart och kör upp på trappan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 man hoppar på den i ett uppdrag. du kanske har gjort de uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 man hoppar på den i ett uppdrag. du kanske har gjort de uppdraget. man måste inte göra det då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
puzzle Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Jag alltid använt pcj600 ... Jag körede igen i hög fart med pcj600 och landade på andra sidan av taken med inget hände.. vigge89 har rätt jag hade gjort uppdraget troligen ... Föresten jag har gjort 32 av 36 unik stunt jumps bara fyra kvar men en del av de 4 har jag problem med ta upp farten och uppfylla.... PÅ http://www.haignet.co.uk/ViceCity/index.ph...s&Section=index fick jag hjälp med att hitta alla 36 stunt ställen på kartan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 jag letar inte dircet efter hopp..jag kör bara på att som ser ut att var hopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 (redigerad) så här långt har jag kört med sanchez-->sanchez Redigerad 15 juni, 2003 av GTA_looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 kolla hur långt jag körde med en sanchez här uppe!över denna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
puzzle Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Coolt 120 sec ..... jo mer man tränar får man bätttre resultat... Jag tränar på att köra motor cyckeln i luften med 3 varv liksom en helikopter snurar.... det kommer ta tid..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Hur kör man motorcykel i luften? Jag förstår inte riktigt vad du menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 nu har jag kört 300 sec kolla igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts