Diceman Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 någon snäll själ som vet hur man tar stridsvagnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) jag ställde bara en bil framför panarvagnen, medan dom flytta på den tog jag pansarvagnen, men pansarvagnsföraren ska visst gå in o köpa munkar... *edit om de é de där uppdraget du menar när man skulle sno den Redigerad 14 juni, 2003 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.lindmark Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 om du menar uppdraget sir yes sir då väntar du tills soldaten som kör går in i ett kafé och köper munkar till de andra då tar du den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diceman Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 oki skall testa Tack för hjälpen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.lindmark Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 big bear du var snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 här är en annan taktik som jag använde: och du kör bakom pansar vagnen kör över trupperna på vänster sida. dom kommer börja jaga dig. kör en runda och snabbt tillbaka till tanken. ta en hammare och banka bort dörren och släng genast ut chaffisen och kör till garaget. jag klarade det på första försöket med den här taktiken den är värd att testa om man är en duktig bilförare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 jag hadde en minigun och bomba klarade det på andra försöket1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kjött Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 jag sköt han som satt i kanonen då sprang föraren ut och jag blev jagad. tog panzern och körde till garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mawe Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 var kan man hitta tanken efter att ha klarat storyn... har bara 78 hd och klarat 76 % Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 ska han ut och köpa munkar jag klara så här att jag tog och ställde bilen framför pansarvagnen och då stanna dom och börjag säga att jag skulle flytta vagnen och då hoppa jag ut och tog den och körde iväg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts