vigge Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 På vissa ställen, som tex när jag går in i Malibu Club, så hänger sig spelet, man kan inte göra något, förutom att ALT+TAB, så VC minimeras. Gör jag det igen så börjar skärmen att snabbt växla imellan Windows och VC. Är det någon som också har det så här eller vet hur mn fixar det. Fixar 1.1 patchen det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 E det orginal eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 +Jun 14 2003, 20:33--> QUOTE(Vc freak @ Jun 14 2003, 20:33) E det orginal eller gissa visst är det orginal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 ingen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 testa att intalera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 testa att intalera om. har gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 har också det där problemet... det hänger sig ibland. jag laddade ner spelet, men det e inga fel på datorn (för den e grym ).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 har också det där problemet... det hänger sig ibland. jag laddade ner spelet, men det e inga fel på datorn (för den e grym ).. inge warez-snack här inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts