HardPaty Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) jag läste i en äldre topic om jetskis. jag hittade denna sidan där det står rykten om vice city. de står confirmed framför texten att man kan ha jetskis! stämmer det eller? allt annat som det står confirmed vid stämmer! Redigerad 14 juni, 2003 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 sidan funka inte... http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/gta1.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 nu funkar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 kanske på nåt uppdrag eller nåt, man blir typ schussad av lance och ska skjuta ngn. jag vet ej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) nej... jag har klarat storyn och de fanns inget uppdrag me jetskis. men de fanns ett där man blev skjutsad av lance på båt... Redigerad 14 juni, 2003 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 det hade varit tufft! KOmmer kanske i dom kommande spelen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 ja det hadde vart verkligen coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 ja det hadde vart verkligen coolt mm... Varför tycker du att Huntern är dålig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) det e så stor så den e klumpig tycker jag!jag har tagit bort bilden nu.tyckte det va oschysst dom har ju tagit hemligtpå bilden för att dom int ska veta Redigerad 14 juni, 2003 av GTA_looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 ja vadå confirmd jag har inte sett den iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 jag har hört något om en dykardräckt också, nån som vet nått om det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 sidan funka inte... http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/gta1.JPG jo nu gjör den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 vad e en jetskis?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 vad e en jetskis?? vattenskoter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 nej, det finns inte!! men det är inte så svårt för dom som kan attagöra en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 det går ju att lägga in extra bilar i vice city. så om nån bra animerare gör en vattenskoter i zmodeler och så fixar man in den i spelet så att de blir ett nytt fordon så kanske man kan ha en ju! och så måste man jag fixa handlig och så också. de e bara ta från ett annat fordun ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 om vi fixar en som kan zmodeler så kan vi ju göra en sån mod som de kan ha på gtasajten bland modifikationer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zhat Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 om vi fixar en som kan zmodeler så kan vi ju göra en sån mod som de kan ha på gtasajten bland modifikationer! Jaa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts