Black Knight Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Jag ska göra en GTA: Vc film, men vad tycker ni ska va med? snygga bilhopp? stegring me mc? Ge mig lite tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Jag ska göra en GTA: Vc film, men vad tycker ni ska va med? snygga bilhopp? stegring me mc? Ge mig lite tips Bestäm lite själv Får jag fråga vilket progrgam du har tänkt använda för att filma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Bestäm lite själv Får jag fråga vilket progrgam du har tänkt använda för att filma? jo visst, För att spela in själva videon använder jag "Fraps". Men man måste spela i 640x480 så att jag ska försöka hitta en bättre program men Fraps duger. Sen ska jag spela in ljudet också och för det använder jag "Digital Sound Recorder" som fungerar utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.lindmark Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 lite brutala mord och rån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 lite brutala mord och rån haha! låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.lindmark Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 hehe skicka filmen till mig när den e klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Använd fantasin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 När jag är klar så lägger jag upp den på min ftp och länkar här ifrån! Ska börja jobba på den strax! Jag använder "Vegas 4.0" till att editera den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.lindmark Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 de e bra skut döda och trixa så ska su se att det blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emultra Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Wallrides med Sanchez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 var har du fått tag på Vegas 4.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 en flygtur me dodo (kanske inte så kul egentligen) . slagsmål me gängmedlemmar såga ihjäl folk me motorsåg... volta me bil... nu har ja tömt mitt idè fack. PS. skicka filmen till mig när den e klar... och lägg ut den på GTAsajten den blir nog succè nären klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts