GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) hunter på bilden för alla som inte vet hur den ser ut. har tagit bort den för den e hemlig! Redigerad 14 juni, 2003 av GTA_looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xtraz Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 hur får man tag på en sån helekopter.. vart fins dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 hitta alla 100 paket (då står den vid ocean beach) eller klara storyn. då står den på militärbasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 japps precis som putte sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 det är ju inte kul att du visar en bild på ett hemligt fordon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Att folk ALDRIG lär sig om man hittar alla paket så står den vid militärbasen. Om man klarar alla uppdrag och hittar alla paket så står den vid Ocean beach OCH INGET ANNAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 jaha och vart dtår den på ocean beach då??va?va?säg jag har gjort allt utom stunt hoppen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 På en helikopter platta söder om Ocean View hotel, fast den står bara där ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 jasså menar du där där har jag aldrig kollat *skäms* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 asså för mig så har hunter stått på militärbasen så länge jag vet iaf. sen när man tog alla hidden packages så fick man den vid Ocean View Hotel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 100 hp eller klarat storyn: Hunter vid militärbasen båda 2: militärbasen + ocean view Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts