Hultenius Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Invision Power Board 1.2 BETA är släppt. Tyvärr har jag inte tid att installera det idag men imorgon kväll blir det av. Forumet kommer med stor sannolikhet vara nere hela söndagskvällen med start kl 18:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 NAJS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 ffs, då får man gå å lägga sig tidigt! eller så kan vi va på GTz sålänge! Kortadress <--- Loggas ut om man uppdaterar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Invision Power Board 1.2 BETA är släppt. Tyvärr har jag inte tid att installera det idag men imorgon kväll blir det av. Forumet kommer med stor sannolikhet vara nere hela söndagskvällen med start kl 18:00. några skillnader förutom bugfixar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Ska eventuellt köra upp det nya forumet parallellt med detta. På så sätt kan jag fixa allt mycket snabbare! @Visa City: En del skillnader tror jag men inte jättemånga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Har ändrat mig nu, ska jobba denna kväll med forumet istället! Kl. 21:45 stänger forumet för dagen och kommer kanske inte att öppna förens sent på natten eller tidig morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 jag tror en del personer blir förvånade om ett tag...hrmm.. typ ingen kollar här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 N eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 jag tror en del personer blir förvånade om ett tag...hrmm.. typ ingen kollar här... Därför jag la upp flashen längst upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Har ändrat mig nu, ska jobba denna kväll med forumet istället! Kl. 21:45 stänger forumet för dagen och kommer kanske inte att öppna förens sent på natten eller tidig morgon. mmm...nice...blir TPC för mig då...höra RoTes klagomål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 mmm...nice...blir TPC för mig då...höra RoTes klagomål Gör du så, själv sitter jag här och laddar över filer för fullt och sitter i forumet och skriver till mig själv Backupen är klar sedan några minuter tillbaka och tog hela 100.0078125 MB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts