knasn00b Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Jag har klarat 100%, alla vilinigate misson(brandbil, polis bil m.m) alla pizza boya + att jag har alla företag och klarat uppdragen där.. Jag har alla hp samt att jag har klarat av alla rampegs... Allt jag fick var en T-shirt... VAD HÄNDER SEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 3 livakter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 åk till vercetti estate gå in i direkt till höger i det lilla rummet där e dina livvakter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Jag menade inte så!! Det ja menade var VAD HÄNDER SEN! SKA MAN BARA CRUISA RUNT ELLER?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 japps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
knasn00b Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Vad ska man med livvakterna till?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 dom skyddar dig tror jag om livvakter e till för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts