Blade87 Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 vad ska man göra??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 vad heter gubben du tar uppdraget av?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 jag tror man gör det åt printworks och allt man ska göra e att döda en kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 hmmm det kom inte jag ihåg konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 det är andra uppdraget i pengar fabriken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Dom där tjejerna är skitfaliga ju. Gick fram som vanligt och sen efter en sekund så var det värsta kriget. Har inte klarat det än. Det är där knark-dealen går snett i början av spelet när tommy förlorar alla sina pengar. (Introt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Dom där tjejerna är skitfaliga ju. Gick fram som vanligt och sen efter en sekund så var det värsta kriget. Har inte klarat det än. Det är där knark-dealen går snett i början av spelet när tommy förlorar alla sina pengar. (Introt) men vet du hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 jasså det uppdraget hoppa ur helikopten i farten då skjuter dom i lufetn (gjorde d för mig iaf) sen e det bara bomba allt du ser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 kör ner en bil till docks, och ta sen ut alla var för sig, antignen med snipern mp5:an eller M16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts