fst0202 Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Jag var ute och letade rampages med en helikoptrer. (Maverick). Så råkade jag komma åt knappen att byta kamera och på något sätt så upptäckte jag att med "Cinematic Camera" så kan man skjuta med Uzi genom sidofönstret med helikoptern. Alltså, ställ in på "Cinematic Cam" och gör som vanligt när man ska skjuta genom sidorutan på bil. Det är inte ett dugg värt för det går inte att sikta men det är roligt ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 man kan skjuta ur bilarna också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 de visste inte jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 det e gammalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Då e man litte efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 nej då ingen e efter alla hinner inte bara upptäcka det samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 +Jun 14 2003, 12:54--> QUOTE(Vc freak @ Jun 14 2003, 12:54) Då e man litte efter e jag lite efter? jo man kan ju ställa frågan hur många procent du har klarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 man kan skjuta ur bilarna också jamen DET är väl ingen nyhet men det här gäller helikoptrar. De ska man ju egentligen inte kunna skjuta från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 de visste inte jag.. Paul Kariya suger, Jaromir Jagr är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 här är en annan kul grej med helikopter´n: flyg över starfish island och kolla poolarna vid varje hus... en föreställer magen av en tjej (från halsen till midjan) tyvärr inte naken hon har behå och trosor. och vid ett annat hus (mittemot diaz´s) är det format till ett: R* och i den poolen finns en eldkastare (flamethrower). en ganska kul grej faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 typ så här http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/jh.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 här är en annan kul grej med helikopter´n: flyg över starfish island och kolla poolarna vid varje hus... en föreställer magen av en tjej (från halsen till midjan) tyvärr inte naken hon har behå och trosor. och vid ett annat hus (mittemot diaz´s) är det format till ett: R* och i den poolen finns en eldkastare (flamethrower). en ganska kul grej faktiskt. De där men Rockstar visste jag men jag har inte sett bruden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 man kan skjuta ur bilarna också inte med rocket-launcher Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 De där men Rockstar visste jag men jag har inte sett bruden iofs har hon bikini Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 bikini är då det täcker magen, men hon har behå och trosor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 bikini är då det täcker magen öhhh, nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 bikini är då det täcker magen, men hon har behå och trosor bikini täcker fan inte magen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 bikini täcker fan inte magen nä... då e det ju en baddräckt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 typ så här http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/jh.JPG vad va det för flyplan på taket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Paul Kariya suger, Jaromir Jagr är bäst! jagr e bra men kariya är yngre så hållkäft tigern !!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts