Stoffe Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 oo ja. Håller med till 100 ½ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2002 Håller med till 100 ½ Ett annat alternativ är att låta han skriva om sitt GTA:SA men ingen svarar......förresten vart har du fått den exakta informationen om att det spelet ska komma.....jag hittar det i alla fall ingenstans.....jag tror mer på att GTA4 utspelar sig där än att det kommer ett spel till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Ett annat alternativ är att låta han skriva om sitt GTA:SA men ingen svarar......förresten vart har du fått den exakta informationen om att det spelet ska komma.....jag hittar det i alla fall ingenstans.....jag tror mer på att GTA4 utspelar sig där än att det kommer ett spel till Jag antar att han tror att GTA SA ska komma eftersom det var dom banorna på 1:an, men på GTA1 var första banan LC andra SA och tredje VC så det verkar som att rockstar har har hoppat över SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 27 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2002 Kom igen, sluta dissa Arman. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts