siggge Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Jag har hittat alla hidden package och nu är det dags att klara alla rampage, unique stunts telefon uppdrag mm.. Nån som har en bra karta man kan skriva ut.. OBS! jag har testat denna: http://www.all-vice-city.fr.st/ och den är inte så bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 jag hittade alla rampages på den kratan samt hidden packages så använd den(om du vill) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 jag hittade alla rampages på den kratan samt hidden packages så använd den(om du vill) Kartan är jättebra..det är bara det att man kan inte skriva ut hela kartan samtidigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts