GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 min kompis använder fusk på VC när han fuskar fram en bil så "ramlar" den ner från skyn. kan den inte komma körandes till en vilka tycker det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 kan den inte komma körandes till en vilka tycker det? jag fattar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 jo hur verkligt är det om det kommer från skyn inte verkligt kan inte en kille komma körandes den till han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 spelar roll, det är ju ett fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) ja fusk = tråkigt.man lessnar så tidigt då Redigerad 14 juni, 2003 av GTA_looser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) jo tack, jag vet! men hur verkligt är det att fuska då? finns det inte värre problem än att en bil kommer fram från skyn? edit* fan så editerar du din post Redigerad 14 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 japps, man ska inte fuska då e det ännu overkligare ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 varför bry man sig.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts