GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 kan man skjuta med polis helikoptern?hur?och hur gör man om går? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 lättast är det med rocket eller minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 hur då finns det på polis heli eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 oj, läste fel sorry. nej det går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 okkii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 det går bara med sea sparrow och huntern tror jag, huntern har ju både kulspruta(R1) och missiler(O). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 ja jag vet jag har både hunter och seasparrow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 ja jag vet jag har både hunter och seasparrow kul för dig då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 ja fast jag tycker sea sparrow e bättre än hunter. lr vad tycker du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Jag gillar nog också sea sparrow mest, för den kan landa på vattnet och känns inte lika klumpig som huntern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 precis så känner jag också.den går inte ens snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts