GTA MASTER Skrivet 22 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2002 Om man kan komma igenom grottan på ssw den e ju avstängd jag har hört att man ska klara alla extra uppdrag och hitta alla hidden packs!! vet någon något mer..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 23 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 de ska nog inte gå.. ja har hört att större delen av grottan inte är solid och den slutar precis efter svängen.. men jag har för mig att de va nåt rykte om att men skulle träffa nån snubbe där efter man hade klarat allt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA MASTER Skrivet 23 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 OKI tack för svaret!! snällt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraze Skrivet 23 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2002 jag klarade allt skuttade upp mot gråttan med lätta trippande steg kastade en gullig lite granat för att få bört alla skyltar och hinder som skod där tog min fina nysnodda cheeta tog sats ch körde rätt in i en osynlig vägg :-( man blir frustrerad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 25 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2002 jag tyckte jag läste att man inte skulle kunna komma in ditt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2002 Den där "killen som man träffar i grottan" heter Darkel... men han togs bort p.g.a terrorattacken för han skulle ge dig ett uppdrag där man skulle flyga en Dodo in i Donald's byggnad så att den rasa... han hatade allt och alla och ett annat uppdrag var att sno en bus eller coach( kvittade vilken) och samla en massa människor och sedan åka till ett speciellt bombhus och montera in en bilbomb och sen spränga busen/coachen med detonatorn... och han belönade dig med vapen och inte pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 8 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2002 Klent bullshit... När ska folk ´inga namn´ lära sig att inte tro på allt de hör? Hade någon sagt att "Darkel" togs bort bara för att han hade en Magnum och det råkade vara en sådan Palme (f.d. statsminister...) blev skjuten med så skulle någon säkert tro på det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 8 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2002 det skulle ha varit coolt med att flyga dodo in i hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 gasar krash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Concorde88 Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 det skulle ha varit coolt med att flyga dodo in i hus Men... Gör det då? Spara spelet innan bara, du lever inte så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 jag kan inte flyga fattar inte det har det till pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 Klent bullshit... När ska folk ´inga namn´ lära sig att inte tro på allt de hör? Hade någon sagt att "Darkel" togs bort bara för att han hade en Magnum och det råkade vara en sådan Palme (f.d. statsminister...) blev skjuten med så skulle någon säkert tro på det med. varför skulle rockstar ta bort nån för at en svensk minister är skuten. det är väl ingen som skulle tro på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 varför skulle rockstar ta bort nån för at en svensk minister är skuten. det är väl ingen som skulle tro på det det är klart att alla skulle tro! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2002 det är klart att alla skulle tro! du skulle kanske gå på de men inte alla andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 du skulle kanske gå på de men inte alla andra. Skitsnack... Rockstar skulle ju inte göra Darkel med Magnum eftersom Palme blev skjuten 1986... Jag menar att först lägga in Darkel med Mangum i onödan och sedan ta bort han igen skulle vara rätt onödigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts