Phoenix_89 Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Tjena! Jag är ny registrerad som ni ser:) Ville bara ställa en fråga innan allt gta snack kommer att äga rum framöver. När kommer nätverksadaptern till Sverige? Ett exakt datum vore kul att veta. Om ni inte kan det så räcker det med en månad:) Vore mycket tacksam om du kunde svaret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Tjena! Jag är ny registrerad som ni ser:) Ville bara ställa en fråga innan allt gta snack kommer att äga rum framöver. När kommer nätverksadaptern till Sverige? Ett exakt datum vore kul att veta. Om ni inte kan det så räcker det med en månad:) Vore mycket tacksam om du kunde svaret... Sen verkar ha släppts igår,kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Då ska jag skaffa den! Men alltså står ju inget om det på playstations sv sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 (redigerad) Då ska jag skaffa den! Men alltså står ju inget om det på playstations sv sida Bra, säg till om den är bra eller dålig så jag vet om jag ska skaffa en sån Välkommen till forumet förresten Redigerad 13 juni, 2003 av Fredrico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Är manualen på svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Nu är det bombsäkert, pratat med farsan:D YEAAAH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Ska du köpa den? Glöm bara inte att säga ifall den är bra eller dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Det är lugnt.... Spelar kanske för mycket och glömmer bort mig men vi får hoppas att det inte händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Va coolt att spela online på PS2. Men vilka spel funkar att spela online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 socom us navy seals (typ cs), tony hawk 4, gran turismo 4 men det ska komma mycket mycket mera spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) Jag har internet adaptern och maualen är inte på svenska (inte vad jag såg) och vissa säger att internet adaptern kommer från England för att adaptern ska inte komma förens om ca en månad eller så. för er som undrar vissa saker om internet till ps2... Det kostar inte att spela förutom den avgiften som ditt internet bolag tar och visa spel kommer att kosta och det är ca 100 kr/månaden. Det är jätte lätta att instalera. Det hackar inte när man spelar det hackar ALLDRIG. vill ni veta mer eller? jag har en liten bok som det står villka spel som ska komma säg till om ni vill veta. Redigerad 14 juni, 2003 av Danne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) Men du danne, kan man ta internetkabeln från datan och koppla in den till adaptern? Det går väl? men då funkar inte internet på datan, men får väl switcha ofta Redigerad 14 juni, 2003 av Phoenix_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Men du danne, kan man ta internetkabeln från datan och koppla in den till adaptern? Det går väl? men då funkar inte internet på datan, men får väl switcha ofta Jo man kan använda sladdaden från datan men man kan ju kköpa en sak så att mankan ha en sladd till datan och en sladd till ps2 men jag vet inte ur den ser ut eller hur det funkar men jag vet att man kan göra så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) heter router, det du snackar om, kostar 600 spänn ! Så annars, vad har du för spel? jag ska köpa twisted metal black paketet... ahr du det spelet? bra eller? Redigerad 14 juni, 2003 av Phoenix_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimTim Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 http://www.webhallen.com/prod.php?id=17604 Kolla in detta super erbjudande på Webhallen...Betalar man 200 kr extra så får man ett online spel till...Twisted Metal Black Online! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimTim Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Jo man kan använda sladdaden från datan men man kan ju kköpa en sak så att mankan ha en sladd till datan och en sladd till ps2 men jag vet inte ur den ser ut eller hur det funkar men jag vet att man kan göra så. Ni har in väl en hub som man kan koppla upp till 6 stycken andvändare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Japp, det är det paketet som jag ska köpa för 200 kr mer... Så twisted metal kommentarer? bra dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Phoenix_89 Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Var kan jag köpa den billigast? Jag har kommit under 649... alltså twisted metal paketet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 29 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2003 Jag har internet adaptern och maualen är inte på svenska (inte vad jag såg) och vissa säger att internet adaptern kommer från England för att adaptern ska inte komma förens om ca en månad eller så. för er som undrar vissa saker om internet till ps2... Det kostar inte att spela förutom den avgiften som ditt internet bolag tar och visa spel kommer att kosta och det är ca 100 kr/månaden. Det är jätte lätta att instalera. Det hackar inte när man spelar det hackar ALLDRIG. vill ni veta mer eller? jag har en liten bok som det står villka spel som ska komma säg till om ni vill veta. hackar det aldrig? laggar det då? lägger spelet/servern av ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts