Mr_Nitty Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag vill ladda ner mods till real gta men jag vet inte om jag gör det kanske real gta inte funkar kan nån hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sagen Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 vad e real mods? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 vad e real mods? Hej! Ett tips här är att inte dra upp jättegamla trådar. Som du ser är den tråden gjord 2003. Då är det bäst att lämna den i fred och göra en alldeles ny som man kan leka med. Hoppas du vet det till nästa gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 Minns att min kompis hade Real GTA3 för längesedan. Den gör så att reklamskyltar visar riktiga varumärken, och bilarna är riktiga bilmodeller och så vidare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) *borta* Redigerad 22 oktober, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts