Knylan Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Har helt plötsligt drabbats av nått mystiskt problem. Nämligen så att det inte går att stå still, utan om man inte trycker framåt så går han, istället för att stå still. Detta gör att det blir stora problem när man ska sikta tex. Det går heller inte att gå bakåt. Det är inte så att jag har ändrat något i kontrollerna, vad jag kan se. Men det måste vara något sånt. Känner någon igen sig eller har haft samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Har helt plötsligt drabbats av nått mystiskt problem. Nämligen så att det inte går att stå still, utan om man inte trycker framåt så går han, istället för att stå still. Detta gör att det blir stora problem när man ska sikta tex. Det går heller inte att gå bakåt. Det är inte så att jag har ändrat något i kontrollerna, vad jag kan se. Men det måste vara något sånt. Känner någon igen sig eller har haft samma problem? har du det lagligt eller olagligt? dvs pirat eller icke pirat -version Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Har du någon gamepad eller joystick installerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Har helt plötsligt drabbats av nått mystiskt problem. Nämligen så att det inte går att stå still, utan om man inte trycker framåt så går han, istället för att stå still. Detta gör att det blir stora problem när man ska sikta tex. Det går heller inte att gå bakåt. Det är inte så att jag har ändrat något i kontrollerna, vad jag kan se. Men det måste vara något sånt. Känner någon igen sig eller har haft samma problem? det har hänt mig på många spel.... blandannat GTA3... ja vet inte va de är.... men för mig försvinner det bara man stänger av och sätter på igen...är det hela tiden för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 annars om det är tangentbord är det bara att trycka i ca 4-6 tangenter så slutar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 som CptHowdy säger, oftast är det gamepad/joystick som ställer till det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts