Niclas.s1 Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 vilken kanalnamn har gta sajten på mIRC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 #gtasajten (Quakenet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 16 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 är det ingen som är där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 Nää, inte så många. De flesta brukar komma online på kvällen dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 16 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 men när jag går in dit så är det ingen som äger kanal vad är det för fel jag gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 16 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 vart går jag in för att söka efter kanaler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 16 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2002 Du kanske inte är på rätt nätverk? Du måste vara på Quakenet (irc.quakenet.org) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niclas.s1 Skrivet 17 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 det kanske är så för jag är inne på N-Next chatten(nintendo chatt) och så tänkte ja pröva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts