BTBoresund Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag har laggt upp den på min hemida och har ändrat handlingen och defult.ide,för er som inte kan. Svensk installerings hjälp. http://medlem.spray.se/btbthekiller/hpbimg/190.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 kan du hjälpa mig att lägga in en sån??går det att lägga in på bränt spel min kompis undrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 eller ner laddat spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 kan du hjälpa mig att lägga in en sån??går det att lägga in på bränt spel min kompis undrar? Va då! det finns ju readme till den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 vart då på din hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 jo men kolla jag har laddat ner din shelby (tror att det va du som hadde den)hur gör man sen för att få den istället för sandking?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 jo men kolla jag har laddat ner din shelby (tror att det va du som hadde den)hur gör man sen för att få den istället för sandking?? Lägg till en bil i vice city gör så här, först ladda hem och installera IMGTool 1,3. öppna sedan gta3.img som ligger i C:\Program\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models.Med IMG Tool, sök=f2 effter den bilen du har tänkt att ersätta, både dff och txd filerna och ta bort dom "delit" gå sen in på comands add, lägg till dom nya filerna dff och txd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 hmm jag fattade såååå mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 hmm jag fattade såååå mycket Varför hetter du looser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 jag vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 i agree på img tool ska trycka för att installera va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 i agree på img tool ska trycka för att installera va? ja, men det är inte img tool det är winzip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 ja men hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 ja men hur gör jag då? Jag orkar faktiskt inte detta! :'( Jag kanske kan skriva en guid någon dag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 aja tack för att du försökte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts