NiKe-eKiN Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 när jag försöker ändra bilarnas namn blir det alltid fel finns det inget pogram för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 när jag försöker ändra bilarnas namn blir det alltid fel finns det inget pogram för det Jo på min hemsida Texder heter det ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 med vilket program ska man öppna det med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 med vilket program ska man öppna det med American.gxt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 det står att mitt win-32 program är inte gilltigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 det står att mitt win-32 program är inte gilltigt Öppna programet ändra till engelska, tryck på öppna, öppna sen american.gxt.sök efter den bilen du vill byta namn på, ändra namn tryck på apply och save. win 32 kan bero på att du inte har taggit bort skrivskyddet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts