Fredrico Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag är lite sugen på det... men jag har några frågor Är det nån som har spelat det? Är det bra? Och kan man göra jättestora trupper på mer än 10000 soldater??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag ska köpa det när jag får min nya dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag ska köpa det när jag får min nya dator Ok... Men är spelet nåt att ha? Det verkar sk*tballt Men kan man ha arméer på mer än 10000 man? Då är det bra Då kan man leka Sagan om de två tornen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Jag har spelat demot. Faktist rätt kul även fast jag inte gillar "baktid". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts