Miike Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 jag skulle bli väldigt glad om nånn sa hur man gjorde please........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 ladda ner Clipper när man ska ta kort med clipper trycker man på print screen... Clipper dom hamnar i clipper mappen där programmet ligger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Hur funkar clippern då jag fattar inte riktigt?hur då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Starta Clipper och ha det igång när du spelar, sen när du vill ta en bild trycker du på knappen Print Screen som sitter till höger om knappen F12. Då spars en bild i mappen som du har Clipper i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 14 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Starta Clipper och ha det igång när du spelar, sen när du vill ta en bild trycker du på knappen Print Screen som sitter till höger om knappen F12. Då spars en bild i mappen som du har Clipper i. det funkade för mig igår men inte idag....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts