zkillzor Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Funkar inte för mig :'( gör precis som i guiden... och sen när jag spawnar bilen så hänger spelet sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GuN Skrivet 12 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2006 Jag har installerat in ett fordon i GTA SA men vart hittar jag bilen i spelet måste jag åka runt å leta efter en sentinel??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Jag har installerat in ett fordon i GTA SA men vart hittar jag bilen i spelet måste jag åka runt å leta efter en sentinel??? Använd Carspawner Leta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jag kan inte öppna handligen i vc de står "fel vid pogramanrop!" ?? vf kommer de upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Jag kan inte öppna handligen i vc de står "fel vid pogramanrop!" ?? vf kommer de upp? Program? Handling.cfg är en vanlig text fil. Du öppnar väl mer "Anteckningar"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanTheMan Skrivet 10 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2007 Funkar inte för mig :'( gör precis som i guiden... och sen när jag spawnar bilen så hänger spelet sig Jag har samma problem. Det funkade enbart en liten stund. Jag hittade ett fordon av 10. Sen hittade jag ett till och när ja skulle hoppa in i bilen låste sig allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2007 Jag har samma problem. Det funkade enbart en liten stund. Jag hittade ett fordon av 10. Sen hittade jag ett till och när ja skulle hoppa in i bilen låste sig allt! Testa att lägga in just den bilen igen, det har kanske blivit nåt knas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Jag kan inte kryssa ur skriv skyddet jag höger klickar på min san andreas mapp och kryssar ur skrivskyddet och sen på värkställ men sen när jag klickat på ok så kryssar de i skrivskyddet aotomatiskt på nåt cp sätt vf hjälp!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Såvitt jag förstått har SA flera olika versioner: 1.00, 1.01 och 2.00. Kan man modda allihopa, antingen med patchar eller utan, och är det nåt speciellt jag ska tänka på innan jag köper det? T. ex. att det står ett serienummer som är annorlunda, eller att vissa bilder är borttagna på en viss version eller så. Vice City har väl inga versioner som inte går att modda, right? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bmw Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 (redigerad) Såvitt jag vet går 1.0 att modda fult ut men då fins den fruktade ljudbuggen där medas på 1.1 kan man inte instalera hot coffe eller avända tranier men ljud buggen är borta, 2.00 går inte att modda ljudbuggen är givet vis borta och man kan inte avända 1.00 eller 1.01 save games. Men man kan nedgradera med en patch och då om du tex köpt 2.00 och patchar det blir den precis som en laglig 1.00. Som jag vet fins bara 2.00 att köpa i äffären. Det där med bilder och serienummer har jag ingen aning om. Vice City där går alla versioner att modda. Har säkert missat något men hoppas att du fick svar på din fråga Redigerad 31 januari, 2007 av bmw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Såvitt jag vet går 1.0 att modda fult ut men då fins den fruktade ljudbuggen där medas på 1.1 kan man inte instalera hot coffe eller avända tranier men ljud buggen är borta, 2.00 går inte att modda ljudbuggen är givet vis borta och man kan inte avända 1.00 eller 1.01 save games. Men man kan nedgradera med en patch och då om du tex köpt 2.00 och patchar det blir den precis som en laglig 1.00. Som jag vet fins bara 2.00 att köpa i äffären. Det där med bilder och serienummer har jag ingen aning om. Vice City där går alla versioner att modda. Har säkert missat något men hoppas att du fick svar på din fråga Haha, nä du missade nog inget. Så jag kan fortfarande använda mina SA-sparfiler från den version jag har nu (vilken det än är), eller? Och kan man nergradera 1.01 till 1.00, eller måste man nergradera från 2.00 genom att uppdatera sin 1.01-version (om det nu går)? Hoppas du fattar, annars är jag helnöjd med svaret jag fick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Haha, nä du missade nog inget. Så jag kan fortfarande använda mina SA-sparfiler från den version jag har nu (vilken det än är), eller? Och kan man nergradera 1.01 till 1.00, eller måste man nergradera från 2.00 genom att uppdatera sin 1.01-version (om det nu går)? Hoppas du fattar, annars är jag helnöjd med svaret jag fick Nu blev jag snurrig?!?!?! 1.0 - Den första versionen. Den är moddbar och underbar. FÖRUTOM Dam dam da dAaaaa "Ljudbuggen" 1.01 - är den patchade varsionen av 1.0. Det gå INTE att köra samma gamesave. Det går bara att modda men inte injekta trainers eller nåt dylikt? och den fruktade ljudbuggen är borta. 2.0 - är nästan samma som 1.01 bara att det är den man köper i affären. Inget olikt. Kan köra samma gamesave mellan 1.01 och 2.0?!?!? Rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bmw Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Svar till ALER007 Allt rätt utom 1 sak du kan använda samma gamesave mellan 1.00 och 1.01. Svar till Henkibojj ja du kann nedgradera från 1.01 till 1.0 men för att få 1.01 måste du patcha spelet själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Svar till ALER007 Allt rätt utom 1 sak du kan använda samma gamesave mellan 1.00 och 1.01. Svar till Henkibojj ja du kann nedgradera från 1.01 till 1.0 men för att få 1.01 måste du patcha spelet själv. Ok, då vet jag. Om det skulle vara så att jag har version 1.00 eller 1.01, kan jag använda mina saves till en 2.00-version jag går och köper? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bmw Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Nej det går inte blev så när min 1.0 skiva sprack, så det blev till att patcha ned till 1.0 och sen uppgradera till 1.01 så man slipper buggarna. länk till tråden med nedgraderings patchen i http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...p;hl=nedgradera Redigerad 1 februari, 2007 av bmw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Nu har jag suttit här ett bra tag och försökt och att modda men det går inge bra När jag öppnar IMG Tools och försöker hitta "Greenwood" för den vill jag byta ut så hittar den inget, har försökt med många andra bilar också men den hittar inte en enda bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Nu har jag suttit här ett bra tag och försökt och att modda men det går inge bra När jag öppnar IMG Tools och försöker hitta "Greenwood" för den vill jag byta ut så hittar den inget, har försökt med många andra bilar också men den hittar inte en enda bil "Greenwoo" tror jag den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 26 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2007 (redigerad) "Greenwoo" tror jag den heter. Jupp visst var det så man tackar man tackar Är det nån som vet hur man ändrar (om det går) hastigheten på en bil så det går något fortare? och om det finns nåt fusk eller mod som gör att man hoppar riktigt högt med fordon? Redigerad 26 februari, 2007 av Solid_X Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 16 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2007 Bra guide, fast det tog lång tid innan det gick att modda, jag gjorde fel hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ericko_gta Skrivet 27 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2007 Vad heter mountainbiken för jag har en dirt-bike som jag vill använda som ersätter mountainbiken vad ska den heta ? ****.dff *******.txt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts