SupraRZ Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Okey! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Vänta nu lite...nu hänger jag inte med! Om man vill ha ne backup på alla gamla 3d grejjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
St0ni3 Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Hejsan alla...jag har ett ganska stort problem...när jag tar bort skrivskyddet på VC mappen och trycker verkställ och OK sen öppnar jag egenskaper igen och då är skrivskyddet på igen...har prövat stänga av det flera ggr men funkar inte....vad ska jag göra? behöver svar så snabbt som möjligt för jag vill gärna pröva alla mods jag nu laddat ner... det går för övrigt inte ta bort skrivskyddet på någon mapp på hela datorn.... det lär väl vara någon sorts säkerhetsinställing som är på....men hur tar jag bort den? Redigerad 28 oktober, 2005 av St0ni3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 (redigerad) Hejsan alla...jag har ett ganska stort problem...när jag tar bort skrivskyddet på VC mappen och trycker verkställ och OK sen öppnar jag egenskaper igen och då är skrivskyddet på igen...har prövat stänga av det flera ggr men funkar inte....vad ska jag göra? behöver svar så snabbt som möjligt för jag vill gärna pröva alla mods jag nu laddat ner... det går för övrigt inte ta bort skrivskyddet på någon mapp på hela datorn.... det lär väl vara någon sorts säkerhetsinställing som är på....men hur tar jag bort den? Öhh, testa att leta lite i kontrollpanelen. då hittar du alltid nått Kom igen nu ni som vet vad felet är kan väll iaf hjälpa honom. Redigerad 28 oktober, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
St0ni3 Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Öhh, testa att leta lite i kontrollpanelen. då hittar du alltid nått Kom igen nu ni som vet vad felet är kan väll iaf hjälpa honom. tackar starkt för ditt stöd...har letat lite här och var men hittar inget....snälla ni måste hjälpa mig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Är du adminsratör(stavning) på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
St0ni3 Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ja det finns endast en användare på datorn...men det var smart tänkt för det var det första jag tänkte på oxå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deniiz Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 D GÅR JU INTE PÅ GTA SA !! ELR ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 D GÅR JU INTE PÅ GTA SA !! ELR ? Jo det går att byta ut bilar i San Andreas (om det är det du menar ) Men du använder inte samma verktyg som i Vice City. Du måste ha IMG Tool v2. Och bilar gjorda för San Andreas och inte VC/III eller något annat spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deniiz Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Okej men vart lägger man dom :S skulle vara jätte snällt om du förklarade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Devil_Jim Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Var hittar man mappen models Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Baski Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Jag har samma problem som en kille längre upp. Jag kan inte tabort skrivskydded. Skitstörigt, någon som vet hur jag fixar detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cricke Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 exakt när hakar det upp sig? Det brukar vara precis innan det sista "hacket" i den rosa laddnings mätaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yashar_92 Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Ja fattar inte me backup filer o allt d där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 Ja fattar inte me backup filer o allt d där Backup är inte tvunget att göra för att lägga in bilar eller vadd u än gör. Men om det blir något fel med modden så kanske du står där och måste installera om spelet. Men om du har gjort en backup är det bara att lägga in backupen igen. Har jag fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Backup är inte tvunget att göra för att lägga in bilar eller vadd u än gör. Men om det blir något fel med modden så kanske du står där och måste installera om spelet. Men om du har gjort en backup är det bara att lägga in backupen igen. Har jag fel? Nej du har rätt. Kortfattat: Du kopierar dom gamla filerna, klistrar in dom på något lämpligt ställe. Gör det du ska med dom nya, typ lägger in dom eller nåt sånt. Skulle då inte spelet funka, har du kvar dom första filerna du kopiera och sparade på något lämpligt ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dboy Skrivet 27 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2006 Ejj jao jag har typ gjort såhär ... allt osm man ska det är bara dä där att man ska typ find uranus.dff ... sen deletar jag den o .txd ... sen läggar jag in dom som ska bytas men när jag spelar sen kommer inte den bilen jag har laddat ner den vanliga e fortfarande kvar ?? ... jag är typ "ny moddare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 (redigerad) Ejj jao jag har typ gjort såhär ... allt osm man ska det är bara dä där att man ska typ find uranus.dff ... sen deletar jag den o .txd ... sen läggar jag in dom som ska bytas men när jag spelar sen kommer inte den bilen jag har laddat ner den vanliga e fortfarande kvar ?? ... jag är typ "ny moddare" har du tryckt på rebuild arcive? Redigerad 28 juni, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dboy Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 har du tryckt på rebuild arcive? nee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dboy Skrivet 28 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2006 Joo nu testa jag det funka fortfarande inte ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts