Urkas Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Testa att trycka på länken i texten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 (redigerad) Det kommer bara upp : "Dir file error. it might be in use...exiting.." När jag ska replaca eller radera en fil från IMG Tool! Redigerad 2 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Smartare att bara göra en kopia av gta3.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2005 Smartare att bara göra en kopia av gta3.img Vänta nu lite...nu hänger jag inte med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 3 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2005 Kan någon förklara varför det står så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikael_nr1 Skrivet 6 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2005 Jag har moddat om min pcj600 till en Aerox men det finns ingenting där pcjn brukar stå. den har försvunnit. jag har gjort allt som står i testen. P.S om man döper om den ska man bara låta den ligga och skräpa i gta3.img mappen då eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Kan ej öppna min.. "Unable to find DIR file" Vad ska jag göra?... Har följt allt som det står skrivet att man ska göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Kan ej öppna min.. "Unable to find DIR file" Vad ska jag göra?... Har följt allt som det står skrivet att man ska göra.. 10000000000000000000000000000000000000000000 såna här frågot hittills. Väldigt irriterande att ni är så j*vla ignoranta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) Edit: Fixade det på något konstigt sätt, hoppas det funkar, annars kan du gärna dampa på mig igen Redigerad 12 juli, 2005 av Moongoose Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danne_linkinpark Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag har lagta in två motocycklar och två bilar i san med img tools 2.0 och när man ser bilarna och motocyklarna är dom bara i en färg, liksom det är inga detaljer på dom?? Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin_mp Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Måste bara fråga en dum fråga. vart hittar man mappen med alla bil modeller i San Andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Jag har lagta in två motocycklar och två bilar i san med img tools 2.0 och när man ser bilarna och motocyklarna är dom bara i en färg, liksom det är inga detaljer på dom?? Vad är felet??? Byt ut txd filen också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nikke3D Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Haha mitt skrivskydd e cp! man tar bort det och det kommer tillbaka ??! har xp och ja?! non som vet!??!? plz!? och ja jag har läst alla topic eller hur det stavas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Jag har ett problem, när jag öppnat img.tool och ska trycka F2 för att söka så händer det inget, kan någon hjälpa mig med det? Finns det någon lösning på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mojo_jojo Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Hm,..... hjälp .. när jag ska lägga in dem i "VC" mappen så funkar det inte för mig.... först klickar jag på den här datorn sedan på program sen på rockstar games sen klickar jag på gta san andreas . sedan har jag 7 mappar att välja på : 1.anim 2.data 3.audio 4.models 5.movies 6.text 7.ReadMe så vilken ska jag ta och vad gör jag sen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Hm,..... hjälp .. när jag ska lägga in dem i "VC" mappen så funkar det inte för mig.... först klickar jag på den här datorn sedan på program sen på rockstar games sen klickar jag på gta san andreas . sedan har jag 7 mappar att välja på : 1.anim 2.data 3.audio 4.models 5.movies 6.text 7.ReadMe så vilken ska jag ta och vad gör jag sen ? Vadå?? "VC" mappen? och helt plötsligt kommer GTA sa upp, was das? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SupraRZ Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Jag kanske är efer men vad menas med att göra backupp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 (redigerad) Jag kanske är efer men vad menas med att göra backupp? Ta kopia på orginalfilen som du byter bort mot den nya filen(det vill säga modden), så om nåt skulle gå fel eller om du vill ha tillbaka så det var förut, så är det bara att återställa utan att behöva installera om. Redigerad 2 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SupraRZ Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Asså ska jag ta en kopia på bilen som jag ska byta ut t.ex. Super gt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Asså ska jag ta en kopia på bilen som jag ska byta ut t.ex. Super gt?? Ja, det finns ett val i IMG TOOL så du kan extrahera filen, så du kan byta ut modden sen om den jävlas med ditt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts