Patrik Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Mm, om du har backup's så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nybergh Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag gjorde som det stog på guiden. Fast jag vet inte hur jag kan göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 22 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Jag gjorde som det stog på guiden. Fast jag vet inte hur jag kan göra det Kopiera bara filerna och lägg dom nån annan stans. Andy pandy: det är länkat i texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nybergh Skrivet 22 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2004 Vilka filer? Dom i backupen? Vad är länkat i texten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 6 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2004 Hallå jag provade allt det där jag gjorde backups på dom filer jag ville byta och satte in dom nya.. Sen gick jag in på spelet.. Och åkte runt för att leta efter bilen men efter ett tag så stannade allt upp och det kom upp ett fel meddelande :S Vad kan felet vara? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoppie Skrivet 8 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2004 Mycket bra förklarat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mjao Skrivet 18 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2004 (redigerad) Har ett problem med att installera fordon via GTA Mod Installer 5.0 Beta. Jag extraherar en zip-fil med fordonet, i detta fall Yamaha YZ450 som finns på GTAmods.com och kontrollerar att filerna heter sanchez.txd och -.dff, väljer att installera fordonet genom att välja mappen filerna ligger i och trycker på nästa. Då får jag ett felmeddelande: "Invalid default.ide Line The default.ide line is incorrect and won't work in the game. It doesn't have the correct vehicle name for the default.ide line. It has "" but it should be "sanchez" instead." Ett fordon, Hoverboard, har fungerat att installera via GMI men ingen mer fungerar, vad gör jag fel? Det spelar ingen roll ifall jag väljer en .zip- eller .rar-fil och skrivskyddet är borttaget från Alla mappar och filer i Vice City mappen. Edit: Jag har "installerat" två eller tre bilar men dessa syntes Inte i spelet utan efter ett tag fick jag ett annat felmeddelande: "Unhandled exception..." Redigerad 18 juli, 2004 av mjao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2004 Hallå jag provade allt det där jag gjorde backups på dom filer jag ville byta och satte in dom nya.. Sen gick jag in på spelet.. Och åkte runt för att leta efter bilen men efter ett tag så stannade allt upp och det kom upp ett fel meddelande :S Vad kan felet vara? :S Samma för mig.. jag har moddat PCJ'n till en ducati jag gjorde som det stod i instruktionerna. Men så fort jag kommer till området vars det finns en PCJ/Ducati (för den står där i första ön vid hörnet på ett hus, uppdrag) å då stannar allt upp, spelet pausas som, å så kommer det nå *piiiip* meddelande om nå fel Snälla hjälp, det var så när jag försökte fixa om en Sabre Turbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Kan nån säga var "Skrivskyddet" ligger nånstans ? i viken mapp har letat i dagar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 (redigerad) Kan nån säga var "Skrivskyddet" ligger nånstans ? i viken mapp har letat i dagar ! höger klicka på det du vil ta bort skrivskyddet på och välj egenskaper gå in på allmänt och så e det där!! Redigerad 6 augusti, 2004 av Fire-Skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Samma för mig.. jag har moddat PCJ'n till en ducati jag gjorde som det stod i instruktionerna. Men så fort jag kommer till området vars det finns en PCJ/Ducati (för den står där i första ön vid hörnet på ett hus, uppdrag) å då stannar allt upp, spelet pausas som, å så kommer det nå *piiiip* meddelande om nå fel Snälla hjälp, det var så när jag försökte fixa om en Sabre Turbo kom igen :/ Jag behöver hjälp.. det jag har fråga om finns högre upp.. eller jag Quotar ju det Jag kan inte spela VC nu när de krånglar =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jag har höger klickat gått in på egenskaper allmän också finns två altenativ (Read only) (Hidden) bara dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 augusti, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Samma för mig.. jag har moddat PCJ'n till en ducati jag gjorde som det stod i instruktionerna. Men så fort jag kommer till området vars det finns en PCJ/Ducati (för den står där i första ön vid hörnet på ett hus, uppdrag) å då stannar allt upp, spelet pausas som, å så kommer det nå *piiiip* meddelande om nå fel Snälla hjälp, det var så när jag försökte fixa om en Sabre Turbo Installera om spelet och sätt in de nya fordonen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jag har instrallera om spelet Men ändå så här (Var är skrivskyddet) Jag Hittar följande där ni sa att jag skulle se det (Read only) och (Hidden) inget mer hittade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Installera om spelet och sätt in de nya fordonen igen. men... då får jag ju ändå inte Ducatin nu kom det upp en ruta.. nån fil som inte kan öppnas, när jag närmar mig en PCJ/Ducati.. står att det är nån cuts.dir som inte kan öppnas, inte rätt program.. kan det ha nått å göra me det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Jag har instrallera om spelet Men ändå så här (Var är skrivskyddet) Jag Hittar följande där ni sa att jag skulle se det (Read only) och (Hidden) inget mer hittade jag Read Only är skrivskyddet tror jag.. Det ska inte vara ikryssat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 (redigerad) Nu har jag hittat det men jag ska ju "Replace" en bil då kommer det upp att Filen är för stor hur gör jag då Redigerad 6 augusti, 2004 av Gta san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Griimn Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 men om de nu är så jävla svårt så kanske du ska skita i det! KOM PÅ NÅT SJÄLV, HUR TROR DU MÄNNISKOR UTVECKLAS!? TRYCK DELETE OCH SEN ADD FFS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta san andreas Skrivet 6 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2004 Förlåt dah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hannes Skrivet 15 augusti, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2004 vad ska jag göra en backup på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts