freakynocke Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 jag har ett litet problem jag har hittat en ny mod som jag vill använda problemet är detta, moden heter delorean och jag vet inte vilken bil den byter ut iomed att det inte står åsså har den en extra dff fil som heter delorean-hover.dff vet ej vars jag skall lägga den, skall man bara lägga in den filen eller??? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 läs readme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2003 Ja läs den. Annars kan du byta ut nästan vilken bil som helst med den. Fast den får väl inte samma funktioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 hur installerar man ett eget fordon? jag testade att spara den som admiral.dff men när jag startade så när det laddade sa det pling och den hakar sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 hur installerar man ett eget fordon? jag testade att spara den som admiral.dff men när jag startade så när det laddade sa det pling och den hakar sig Det blir så om man har moddat för mycket eller om det är nåt fel på modellen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 hur installerar man ett eget fordon? jag testade att spara den som admiral.dff men när jag startade så när det laddade sa det pling och den hakar sig exakt när hakar det upp sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 exakt när hakar det upp sig? Det brukar vara precis innan det sista "hacket" i den rosa laddnings mätaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
millencolin Skrivet 23 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Hej!! Hur lägger man in bilar på Vice city?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2003 Hej!! Hur lägger man in bilar på Vice city?? Läs första posten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 ahumm om det e nån vaken nu så vill jag att ni svarar på detta SÅ FORT SOM MÖJLIGT.......... VILKA filer ska man göra BACKUPP på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 ahumm om det e nån vaken nu så vill jag att ni svarar på detta SÅ FORT SOM MÖJLIGT.......... VILKA filer ska man göra BACKUPP på ? Tips är att göra backup på hela VC/GTA3 mappen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Men om du inte vill det(även om det är bäst) så gör en backup på GTA3.img och GTA3.dir, det ska räcka tror jag. Om du inte vill byta ut handling och så förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 (redigerad) Tips är att göra backup på hela VC/GTA3 mappen! ojj då tar det juh lång tid o fixa felet om man får fel på sitt mod eller bil skin *edit*! aja jag börjar göra kopia på gta mappen nu då o sen blire MODDNING MUAHAHAHAAA ! ! Redigerad 3 september, 2003 av Micke = GTA GALEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 men va f*n e detta. DET STÅR ATT gta3.img LIGGER I DATA MAPPEN MEN FÖR mig LIGGER DEN I MODELS MAPPEN varför e det så ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 ojj då tar det juh lång tid o fixa felet om man får fel på sitt mod eller bil skin Nej du byter bara ut vad som är ändrat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Hur lägger man in "supershinyviper" Vipern in VC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Hur lägger man in "supershinyviper" Vipern in VC? Gissa vad jag sa i första posten? Just det hur man lägger in bilar! Om du har något problem så får du berätta det annars kan jag inte hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 (redigerad) Ok, men filerna går inte att ta bort Står nåt i nån ruta bara. Har tagit bort skrivskyddet EDIT: Det står "Dir file error It might be in use... Exiting..." Redigerad 5 september, 2003 av SuXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Ok, men filerna går inte att ta bort Står nåt i nån ruta bara. Har tagit bort skrivskyddet EDIT: Det står "Dir file error It might be in use... Exiting..." Då är inte skrivskyddet borta. Ta bort det från hela VC mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Man ska göra så här: - Open the vehicles.coll with CollisionFileEditor, you can find it at http://people.freenet.de/steve-m - Replace the Infernus coll file with the new one, save and close Men vad är the new one... Jag fick ingen när jag laddae ner den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts