Marcus L Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Asså, jag tror att jag har gjort helt rätt och så. Men när jag loadar min fil så stannar den typ på hälften... vet ni varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Asså, jag tror att jag har gjort helt rätt och så. Men när jag loadar min fil så stannar den typ på hälften... vet ni varför? Spel? Dom enda gångerna jag varit med om det är fel i Handling.cfg filen (För många siffror eller nåt som inte stämmer med .dff filen). Så kolla det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bento Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Jag vill byta ut polisbilen i Los Santos (det heter väl den första ön?) men jag kan inte hitta namnet på den bilen. Någon som har lust att hjälpa mig? Jag vet hur jag ska göra när jag väl hitta rätt bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xNq Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 Tjena ! Jag kan inte ta bort skrivskyddat :S och sen fattar jag inte .. (A) Någon som kan vara snäll och adda mig på msn så nån kan hjälpa mig lite "live" Darrenlm@hotmail.com ; tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_freak96 Skrivet 6 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2008 När jag har ersatt den gamla filen med den nya och allt sånt.Men sen när jag ska starta spelet så står det att spelet måste avslutas!? Någon som vet varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2008 (redigerad) Jag undrar en liten sak. om jag byter ut en tvådärrars bil mot en fyrdörrars bil, t.ex. vill jag ha perennial som går lika bra som en infernus, så jag byter ut infernusen mot perennialen, funkar fortfarande alla fyra dörrar? eööer funkar bara de främre? Liten fråga till: visst kan man byta namn på bilarna ingame? så jag byter namnet på infernus till något annat Redigerad 17 maj, 2008 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
raggaren94 Skrivet 21 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2008 till gta_freak96 vilket spel?? jag tror ni har gta san andreas 2.0 då gårre inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
olof97 Skrivet 17 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2009 (redigerad) ... Redigerad 17 mars, 2019 av olof97 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattfisK^ Skrivet 2 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 Om du stöter på ett problem, posta då i tråden eller forumet, skicka inte PM till mig, jag kommer inte kunna svara på frågan Är lite noob på det här med modding, anyway vilka filer ska gör backup på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts