fst0202 Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 den som inte vill tro mig nu behöver inte göra det. men jag och en annan kille spelade gta2 multiplayer. blev dödad och kom till sjukhuset. gick ut på gatan skulle ta närmaste bil. jag kommer inte ihåg vad det var för någon och då kommer en stinger från gta1 och kör förbi!! HUR?! ni tror mig väl inte men det är dagens sanning! finns det texturer till stingern från 1:an i gta2 eller har det något att göra med att jag har 1:an installerat?? än en gång: detta är icke ett skämt. det ska väl egentligen vara omöjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Antingen har du blandat ihop bilen med nån annan bil eller så har du moddat ditt GTA2. Skaffa fram ett screen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 eller så .ljuger han sijm fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Han vill säkert bara ha uppmärksamhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 26 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2003 jag har väl moddat någon gång..men kommer inte ihåg vad det var. inget som är kvar nu iallafal..och jag ljuger INTE..lovar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 @Tigern, GTA3_PLAYER : har var vi bra trevliga... @Arvid: hehe hur skulle han kunna fixa bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 27 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2003 jag visste väl att ingen skulle tro mig, men det är, och förblir sant vad ni än tror. men jag har funderat på modding. brorsan. han kan ha moddat gta2. annars vet jag inte hur det gått till. för jag är 100% säker på att det var en stinger från grand theft auto 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2003 humm..... jag kan inte säga att jag inte tror dig fast ja vette fan hur de skulle gå till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 1 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2003 ta en screen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 hur skulle han kunna ta ett screen om det bara hände typ en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 2 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2003 inte vet ja det är hans problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 3 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2003 vet int vad ja ska tro (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 17 juli, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2003 det var en mod, men den är borttagen nu..ursäkta...men jag talade hela tiden sanning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 det var en mod, men den är borttagen nu..ursäkta...men jag talade hela tiden sanning förstog nästan det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 Ingen skada skedd..... Fast ja tycker ändå folk på forumet här ska skäpra sej med att värka så "coola" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2003 det var en mod, men den är borttagen nu..ursäkta...men jag talade hela tiden sanning Funkar modar i MP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts