GaB @ Matrix Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Hejsan alla glada GTA älskare? Mitt i denna härliga sommar kommer snart Sveriges ända (?) Matrix sida upp! För er alla Matrix älskare! Kommer väll vara i samma stuk som GTA Sajtens sida fast Matrix! Själv är jag ett gta freak. Haha Adressen: www.matrixreloaded.se Mail: gab@matrixreloaded.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag är nog det värsta matrix-freaket härinne... Najs sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GaB @ Matrix Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Najs sida Jaha? Sidan är ju inte ens uppe. Hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Skrev typ fel.. Indexsidan har iaf grym design! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GaB @ Matrix Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Indexsidan har iaf grym design! Aha, man tackar. Vänta och se när hela sidan kommer upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 När planerar du att få upp sidan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GaB @ Matrix Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 När planerar du att få upp sidan ? 1-2 veckor hoppas jag att den är uppe! Kan hända att vi slänger upp en liten beta version av sidan denna vecka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Skrev typ fel.. Indexsidan har iaf grym design! Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 najs, men du har stavat fel på både Coming och Soon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) najs, men du har stavat fel på både Coming och Soon hehe Redigerad 14 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts