Black Knight Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 (redigerad) Skulle vilja lägga in några screenshots men hur lägger man in bilderna i forumet? edit: okej, nu kan jag! läste i en annan topic me samma fråga =) test: edit2: Grafiken e kass för att jag sparade den som en gif bild =) Redigerad 13 juni, 2003 av Black Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 VAd är det där för UZI och vart fick du tag på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 (redigerad) En till bild, Svärdet är skönast! Redigerad 13 juni, 2003 av Black Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 (redigerad) bilden syns inte edit: nu syns den Redigerad 13 juni, 2003 av boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 VAd är det där för UZI och vart fick du tag på den? oj, det var längesen jag fick den, kommer faktist inte ihåg om jag köpte den eller tog den av någon jag dödade! Den är rätt så skön, man kan springa och skjuta samtidigt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 oj, det var längesen jag fick den, kommer faktist inte ihåg om jag köpte den eller tog den av någon jag dödade! Den är rätt så skön, man kan springa och skjuta samtidigt =) Du kan nog inte ha köp den efterssom jag har varit i alla vapenafärer utan att ha sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 bilden syns inte edit: nu syns den jo, det är så att jag precis har satt upp en ftp server. Bilderna är upplagda där! dvs stänger jag ner datorn fungerar inte bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 (redigerad) VAd är det där för UZI och vart fick du tag på den? Den heter Tec9. Egentligen är det en Styer TMP. Jo jag har för mig den finns i en vapenaffär. Man kan i alla fall få den på det uppdrag när man ska ta tillbaka big mitch baker's hoj. Den har för övrigt 50 skott. Redigerad 13 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicht 1337 Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 använd JPG eller JPEG format. de blir mindre då (den tar mindre plats) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 använd JPG eller JPEG format. de blir mindre då (den tar mindre plats) mm, min andra bild e i jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 hur la du upp bilden på forumet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 ja precis jag undrar också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 (redigerad) hur la du upp bilden på forumet... men..det är inte svårt.. använde den vanliga gtasajt koden. skrev in bildens länk..dvs ftp adressen Redigerad 13 juni, 2003 av Black Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 vadå för kod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Black Knight Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 (redigerad) vadå för kod? jaha, okej! själv hitta jag den i en annan topic, här e den: CODE http://www.gtasajten-storage.com/forum/inv...t=ST&f=4&t=6599 Redigerad 13 juni, 2003 av Black Knight Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 hur la du upp bilden på forumet... Om ni vill läggaupp bilder i trådarna på forumet så är det bara att trycka på knappen IMG så kommer det upp en ruta där du klistrar in adressen till bilden. Kom ihåg att bilden måste ligga på Internet, det går inte att ta en direkt från hårddisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts