HammaD89 Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Tjenare! Hur leverar man pizzorna? jag sitter på pizza boy men vet inte hur man gör sen..Har vc till PC och hur rånar man affärerna? går man bara in eller hur gör man ? tex jewlery store.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag har VC på ps2 men då lämnar man pizzorna med att kolla åt sidan å sen trycka på skjutknappen... å när du ska råna så går du bara in å siktar på personen i kassan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zhat Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Tjenare! Hur leverar man pizzorna? jag sitter på pizza boy men vet inte hur man gör sen..Har vc till PC och hur rånar man affärerna? går man bara in eller hur gör man ? tex jewlery store.. Den knappen du kastar vapen me tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 lol, man kan inte kasta vapnen. (väl ?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vc freak :D Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 om du läser så ser du vad han menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts