Scotty Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Idag är det fredagen den 13 som brukar kallas för otursdag. Frågan är då "Tror du att fredagen den 13 är otursdag? " Nå?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 vet inte, jag har alldrig haft otur då men mina kompisa har i bland. en kompis black and white skiva gick av osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 vet inte, jag har alldrig haft otur då men mina kompisa har i bland. en kompis black and white skiva gick av osv. häftigt, det är ju ganska oturligt att en cd går sönder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimTim Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag tappade nyss en glasstrut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 än så länge har det inte hänt något, förutom att jag fick sommarlov idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 (redigerad) Jag vet inte, i vanliga fall skulle jag säga nej, men med tanke på att :s dator exploderade idag så... Redigerad 13 juni, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Fredagen den 13:e? Otursdag?? Noshörningar??? Nerru, som vi säger här uppe: Valler! Noshörningen hade kanske inte med det här att göra :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 än så länge har det inte hänt något, förutom att jag fick sommarlov idag! Samma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 tror jag aldrig har haft otur på fredag den 13:e, idag har de inte hänt nått iaf...hittills Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 punka på cykeln det är det enda hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag tappade nyss en glasstrut Ja! Mitt på garagetaket f*n va klantigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 var på asgo fest, så det ka ningte vara otur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) Jag tror på det. Inte för jag vet varför men det är roligt att tro på fredagen 13:de Och jag hade otur igår. *edit* Läs sida 377 i vardagssnack, min post Redigerad 14 juni, 2003 av MP5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Jag tror knappast Fredag den 13:de är en otursdag. Jag har aldrig haft otur på Fredag den 13:de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 tror snarare att de är en lyckodag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Ja för jag trampade snett på högerfoten och så hadde jag asont typ hela dan och lite idag när jag skal till Spanien Förra Fredag den 13:e så hadde en kille i våran skola en massa otur. Han råkade kaste en pinne i huvudet på en lärare och så kastade han upp 3 papper flygplan på taket (han går i4:an och är dum ihuvudet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 punka på cykeln det är det enda hehe vet du vad det står på den där cs bilden som du har efter att man terroristen har dött.... jag vet inte om det e en otursdag men man kan ju alltid kolla på filmen fredgen den 13 och få reda på svaret... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts