fst0202 Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Är jag efter om jag säger att jag idag kom på att det går att ha fler bilar i garagen än vad som är meningen. Parkera bara två bilar i ett dubbelgarage. (Som vanligt alltså.) Det kan vara svårt att rymma tre bilar därför tog jag en motorcykel som tredje fordon och ställde nära garagedörren, kliv av den så att dörren öppnas coh sedan snabbt in med motorcykeln, det finns säkert fler metoder för att få in den så är det bara att spara sedan och då har du tre fordon i ett dubbelgarage! De flesta kanske visste detta redan...? Men jag upptäckte det iaf idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Är jag efter om jag säger att jag idag kom på att det går att ha fler bilar i garagen än vad som är meningen. Parkera bara två bilar i ett dubbelgarage. (Som vanligt alltså.) Det kan vara svårt att rymma tre bilar därför tog jag en motorcykel som tredje fordon och ställde nära garagedörren, kliv av den så att dörren öppnas coh sedan snabbt in med motorcykeln, det finns säkert fler metoder för att få in den så är det bara att spara sedan och då har du tre fordon i ett dubbelgarage! De flesta kanske visste detta redan...? Men jag upptäckte det iaf idag. jag vet, men jag är inte säker på om alla bilar (motorcyklar) sparas då!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 jaha det går i gta3 ochså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 om man ställer 5 bilar i garaget vid vercetti estate så tar spelet bort en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fst0202 Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 jag vet, men jag är inte säker på om alla bilar (motorcyklar) sparas då!! jodå de är kvar jag har testat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.lindmark Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 (redigerad) skrev en sak som redan stdod så jag tog bort den Redigerad 13 juni, 2003 av mr.lindmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts