Karatemorfar Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Half-life 2, jag är det största fanet ivärlden till half-life!!! har vartat det 2ggr på easy 1 gång på medium, 2ggr på hard och är på min tredje på hard... half-life !! Jag spelar inte Half-Life längre, men gjorde ett tag !! Klarade aldrig ut det men ändå !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 (redigerad) jag är det största fanet ivärlden till half-life!!! visst Redigerad 4 juli, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Half-life 2 såklart. Eller DoomIII. Varför skrev du inte det i pollen? Men fan min prenumeration på PCGAMER har gått ut men pappa bokade ny i förrgår. tror ni man för Juli nummret då?. Ajg har inte Juni nummret heller.vill se vad dom skrev om GTA:Vice City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 visste ni att UNREAL TOURNAMENT 2004 kommer jag har 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 (redigerad) damn har du köpt den nya pc gamer? om inte gör det där fick man nya screens på The movies spelet grymt som fan! köp DET FUNNY EN ORDER! plus PLUS så fick man en trailer från Star wars acadamy! så damn coolt! PLUS SÅ FICK MAN 3 hela spel och ett av spelen är GTA 1 så BUY IT DET ÄR MÅNADENS TIPS! Jag premunenerar(J*vla ord)...fick den igår...har dock inte haft tid att kolla genom den... Edit: Nu har jag kollat bilderna...coola Zombies!!! Redigerad 4 juli, 2003 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 vote: NHL 2004. de lär ju vara grymt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 resident evil outbreak ser ballt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts