Fredrico Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 MGS3 Men jag längtar till Twin Snakes också Och Sagan om konungens återkommst och The Sims 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 The Sims 2 helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 True Crime. Helt klart. Också GTA-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Deus Ex 2:Invisible War helt klart!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 ett spel som jag tror att funny längtar till är The movie skälv längtar man till the movie och Star wars acadamy.. Det är nog dom spelen jag längtar mest efter också...först och Främst "The Movies" och sen "Star Wars: Acadamy"...efter det...ehh...??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Det är nog dom spelen jag längtar mest efter också...först och Främst "The Movies" och sen "Star Wars: Acadamy"...efter det...ehh...??? har vampyren vaknat? jag längtar mest efter HL2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 (redigerad) DET HETER VILKET SPEL LÄNGTAR DU MEST EFTER; INTE TILL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hon har svårt att kontrollera hur högt hon pratar... typ. Redigerad 13 juni, 2003 av the big Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 (redigerad) Hon har svårt att kontrollera hur högt hon pratar... typ. men uff på dig **EDIT** och din fröken Redigerad 13 juni, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 ska nog upp o boka HL2 i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 gran turismo 4 så klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Jag längtar efter någon grym online-spel eftersom man kan redan köpa adaptern som jag ska göra så fort jag får pengar!!!!!! ska inte ni köpa adaptern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 jag längtar efter mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 The Sims 2 helt klart Håller med till 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 när gta vc kommer så man kan köra multiplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Half-Life 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke89 Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 gt 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Det är nog dom spelen jag längtar mest efter också...först och Främst "The Movies" och sen "Star Wars: Acadamy"...efter det...ehh...??? damn har du köpt den nya pc gamer? om inte gör det där fick man nya screens på The movies spelet grymt som fan! köp DET FUNNY EN ORDER! plus PLUS så fick man en trailer från Star wars acadamy! så damn coolt! PLUS SÅ FICK MAN 3 hela spel och ett av spelen är GTA 1 så BUY IT DET ÄR MÅNADENS TIPS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Lugnt Half-Life2 ! Helt klart !! Läste nyss klart en artikel om Half-Life 2 i SuperPlay och nu blev jag ännu mera övertygad om att köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 4 juli, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2003 Half-life 2, jag är det största fanet ivärlden till half-life!!! har vartat det 2ggr på easy 1 gång på medium, 2ggr på hard och är på min tredje på hard... half-life !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts