Misterwhoopee Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag har funderat på varför man förlorar Armor när man tillexempel blir slagen eller utsatt för en explosion i gtaIII och VC...Det är rätt overkligt, varför har R* gjort så egentligen, man ska ju förlora liv på sånnt?! Och så tycker jag att i framtida GTA spel borde man förlora lite liv när man krockar med en bil, eller voltar eller något, ganska overkligt att man klarar sig utan en skråma från sånnt, någon som håller med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag har funderat på varför man förlorar Armor när man tillexempel blir slagen eller utsatt för en explosion i gtaIII och VC...Det är rätt overkligt, varför har R* gjort så egentligen, man ska ju förlora liv på sånnt?! Och så tycker jag att i framtida GTA spel borde man förlora lite liv när man krockar med en bil, eller voltar eller något, ganska overkligt att man klarar sig utan en skråma från sånnt, någon som håller med mig? nja, men det blir ju mkt svårare att göra så än att göra som det är nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag har funderat på varför man förlorar Armor när man tillexempel blir slagen eller utsatt för en explosion i gtaIII och VC...Det är rätt overkligt, varför har R* gjort så egentligen, man ska ju förlora liv på sånnt?! Och så tycker jag att i framtida GTA spel borde man förlora lite liv när man krockar med en bil, eller voltar eller något, ganska overkligt att man klarar sig utan en skråma från sånnt, någon som håller med mig? jag håller INTE med det skulle nog bli svårt att klara updrag om man hadde dåligt med liv redan innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag trodde folk ville ha spel mer verklighetstrogna nuförtiden , Det blir ju större utmaning om det är svårare också?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag trodde folk ville ha spel mer verklighetstrogna nuförtiden , Det blir ju större utmaning om det är svårare också?... jo.... men inte i detta läge @ ando11: man kan ju ta och fixa hälsa innan uppdraget... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ando11 Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 jo.... men inte i detta läge @ ando11: man kan ju ta och fixa hälsa innan uppdraget... ja men det finns vissa som inte fuskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 ja men det finns vissa som inte fuskar Man behöver inte fuska till sig hälsa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jo jag håller med dig glassbil! Jag tycker även att man ska vara mycket mer rörlig, som när man sitter ner så kan man bara sitte inte röra sig. Och så borde man inte kunna tåla 10 skott i huvet. Polisen borde inte heller kunna rycka upp bildörren och busta en när man kör och så, i så falla får dom försöka ta en fast man kan försvara sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Håller också med Mr glass. Har funderat på det mycket förut. Och att man borde kunna flyga högre med helikoptrarna och kunna gå högst upp i alla skyskrapor. Det är en j*kla massa saker som fattas i GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimmy.gta.vc Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Ni som vill ha realism: köp mafia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Stör mig på att man kan hoppa från väldigt höga höjder utan att knappt få en skråma... Provade att hoppa från fyren i VC och tommy förlorade 11 i liv (hade 17 så jag tänkte ta självmord men det gick bara ner till 6... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2003 jag hoppade från huset där man får prata med cowboyen, gick ut på en sån där röd stålgrej och hoppa, förlorade bara runt 15 i liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts