mr.lindmark Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 vete fan vart man får uppdraget ja e på tredje eller fjärde tror jag hjälp (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 antingen får du uppdrag om du går raktfram i trappan, eller om du direkt svänger höger när du kommer in i versetti manison. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 får du pengar utanför huset? i så fall är du klar med dom uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.lindmark Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 oki då e jag klar med de uppdragen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 det har blivit skit skräpigt inne i mitt hus. sopsäckar och pizzakartonger vid ingången till mitt hus, hur får man bort dom? Dom var inte där när jag tog över diaz hus. livvakterna käkar väl inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Vercetti äter för mycket pizza, det är därför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts