skribb Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Kanske vi kan be hultenius fixa en tråd om detta, där vi kan posta våra verk, sen trycker vi ihop allting. Måste Hultenius fixa en tråd?..Och varför inte posta i denna tråden istället??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Måste Hultenius fixa en tråd?..Och varför inte posta i denna tråden istället??? Han kanske mena forum... men det låter väldigt onödigt. Eller en klistrad... men det låter också onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Hmm nej jag menade snarare en tråd där vi visar bilder på våra verk. och diskussioner förs i den här tråden, som ex. Tror att det blir lite lättare att uppdela dessa 2 saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 efter som skribb snackade om scan blar borde man kunna göra uppdrag åt typ greenpeace när man ska typ spränga scan biler i luften och typ mörda chefen för scan osv osv PS det vore ju kul eftersom jag är vegetarian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr.lindmark Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) ja skit bra om man dör ska det inte så wasted utan slösad Redigerad 14 juni, 2003 av mr.lindmark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Hmm nej jag menade snarare en tråd där vi visar bilder på våra verk. och diskussioner förs i den här tråden, som ex. Tror att det blir lite lättare att uppdela dessa 2 saker. Det är inte bara Hultan som kan skapa trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Okej.. Trodde han var ensam om att moderera men jaja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Alla medlemmar förutom dom bannade och hybernatade kan göra topics. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 efter som skribb snackade om scan blar borde man kunna göra uppdrag åt typ greenpeace när man ska typ spränga scan biler i luften och typ mörda chefen för scan osv osv PS det vore ju kul eftersom jag är vegetarian Stöd scan ät en vegan!! Tycker dom kan spränga greenpeace huvud byggnad istället.. Jag gillar korv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 (redigerad) Gta3freak jag vet, men bara moderatorerna kan klistra dem. Jag tycker vi ska göra ett uppdrag där vi spränger politiker som festar för skattebetalarnas pengar. Redigerad 14 juni, 2003 av geilisch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Jag tycker vi ska göra ett uppdrag där vi spränger politiker som festar för skattebetalarnas pengar. Inte för stora likheter med verkligheten hörrö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Stöd scan ät en vegan!! Tycker dom kan spränga greenpeace huvud byggnad istället.. Jag gillar korv.. Störd Scan skjuter vegan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 Tja vi vill väl ha lite realistik i det hela? fast vad har dem att säga igentligen om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Störd Scan skjuter vegan! varför kan vi inte bara göra uppdrag åt båda parterna som på vc när man jobbar bådde åt cubans och hatians Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 efter som skribb snackade om scan blar borde man kunna göra uppdrag åt typ greenpeace när man ska typ spränga scan biler i luften och typ mörda chefen för scan osv osv PS det vore ju kul eftersom jag är vegetarian annars så är scania ett lastbilsföretag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Tjena har inte vart inne på 4 dagar. Det låter bra att vi kan göra en svensk mod coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 16 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2003 Och Vårby Maffian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest GTA MAN Skrivet 17 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2003 Störd Scan skjuter vegan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts