LunCh Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Kan inte alla på forumet göra en stor mod till VC tillsamans. Det är rätt så många som gör små mods. Vi kan ju göra stor mod istället (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Det tycker jkag låter coolt men synd jag kan inte moda annars kunde jag hjälpt till!!!!! är det ingen som vet vart man kan hitta lite Guider och sånt till moding i VC? //spacepig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Kan inte alla på forumet göra en stor mod till VC tillsamans. Det är rätt så många som gör små mods. Vi kan ju göra stor mod istället man kan ju lägga ihop alla mods till ett mod-pack, så blir det ju så! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spacepig Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 med egen Installer så man behöver bara köra en Install.exe så installeras alla mod skulle vara coolt Ni håller ju på göra hella vice city svenskt så gör "The Big Swedish Mod" hehehehe ///spacepig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 man skulle kunna gör en svensk mod, svenska poliser, svenska sjömän, svenska gäng, svenska ambulanser, svenska bussar, affärer, översätta texten till svenska m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 man skulle kunna gör en svensk mod, svenska poliser, svenska sjömän, svenska gäng, svenska ambulanser, svenska bussar, affärer, översätta texten till svenska m.m de skulle va grymmt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag har tänkt på samma sak. Det finns ju en real GTA3 mod eller va den heter, så man skulkle kunna göra en liknande fast med svensk inriktning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 man skulle kunna gör en svensk mod, svenska poliser, svenska sjömän, svenska gäng, svenska ambulanser, svenska bussar, affärer, översätta texten till svenska m.m Jag håller redan på att översätta allt i VC till svenska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 (redigerad) Jag har också tänkt på det. Det skulle nog gå om vi var tillräckligt många. *Edit* Det skulle vara grymt om nån kande göra uppdrag och nån typ en helt ny bana, eller moda den nuvarande. Och så får vi ha massa Volvo Redigerad 13 juni, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Volvo, saab, scania lastbilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 med egen Installer så man behöver bara köra en Install.exe så installeras alla mod skulle vara coolt Ni håller ju på göra hella vice city svenskt så gör "The Big Swedish Mod" hehehehe ///spacepig åsså kunde man använda din sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 gäng, vilka då? Hells Angels då eller Kanske ett gäng som heter skånisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Jag håller redan på att översätta allt i VC till svenska! å, ä och ö funkar väl inte i vicecity? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jimmy.gta.vc Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Fast and the Furious-mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 å, ä och ö funkar väl inte i vicecity? man kan ju använda ä=ea ö=oe å=aa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 jag kan va me! jag kan modda lite. fast ganska bra! lärde mig av dom bästa! hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 gäng, vilka då? Hells Angels då eller Kanske ett gäng som heter skånisar I göteborg finns ju HA, Bandidos, OG, Alban ligan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 det skulle vara Bandidos, typ nå fittja gäng (Fittja Boys ), typ lettiska maffian å skit.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
geilisch Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Hörni grabbar/flickor, låter som en fin idé. Kanske ska börja tänka på nåt. Kanske vi kan be hultenius fixa en tråd om detta, där vi kan posta våra verk, sen trycker vi ihop allting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
boss Skrivet 13 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 gärna för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts