[DRAGON]grymger Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 jag förstår intye hur man gör om bilarna eller om man kan göra om bilarna. man har läst vissa forum och där står det att mankan trimma bilarna? lite nybörjare behöver nog lite hjälp med detta. / / GryMger / Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 om du vill "trimma" bilen så behöver du bara ladda ner en car stat editor. och om du vill "bygga om" alltså animera om så måste du använda ett program som heter zmodeler. jävligt krångligt. de finns typ bara en på forumet som kan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 (redigerad) om du vill "trimma" bilen så behöver du bara ladda ner en car stat editor. och om du vill "bygga om" alltså animera om så måste du använda ett program som heter zmodeler. jävligt krångligt. de finns typ bara en på forumet som kan det. jag tror du menar modellera Redigerad 12 juni, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_looser Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 HUR KAN MAN TRIMMA BILARNA DÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 14 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2003 HUR KAN MAN TRIMMA BILARNA DÅ? Ladda ner en car stat editor, så kan du göra det med den, eller så ändrar du i handling.cfg manuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maden Las Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 om du vill "trimma" bilen så behöver du bara ladda ner en car stat editor. och om du vill "bygga om" alltså animera om så måste du använda ett program som heter zmodeler. jävligt krångligt. de finns typ bara en på forumet som kan det. Hemulen heter han......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 Ladda ner en car stat editor, så kan du göra det med den, eller så ändrar du i handling.cfg manuellt. CSE funkar inte på VC man ska använda GTA VC Car Editor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 15 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 CSE funkar inte på VC man ska använda GTA VC Car Editor. Jag menade inte programmet CSE, jag menade en car stat editor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[DRAGON]grymger Skrivet 15 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2003 var finns programen? det vore en bra fråga om man ville göra något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts