²x°X°x³ Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 jag har ladat hem den här bilen http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload3/back_to_the_furure.JPG jag har set nån stans att man kan flyga med den (:!!! isåfall hur (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 nej det går inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 ok... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Jag tror att det finns något fusk som gör att man kan flyga eller hoppa långt med bilarna, det kanske är det du har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 (:!!! "Tillbaka till framtiden" cool va hette den nu igen McLauren nånting. Men i alla fall snygg (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 (:!!! "Tillbaka till framtiden" cool va hette den nu igen McLauren nånting. Men i alla fall snygg (:!!! Delorean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Jag tror att det finns något fusk som gör att man kan flyga eller hoppa långt med bilarna, det kanske är det du har sett. nej jag såg nogin hadde laddat hem den och visat och skrivit den kan flyga också och julen hadde vikt sig ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 (redigerad) han kanske använde fusket som man åker på vattnet med. då fälls hjulen ut... Redigerad 12 juni, 2003 av HardPaty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 jo men han va på land?! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 jo men han va på land?! (:!!! Det går att flygga med den i GTAIII men inte i Vice än!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
²x°X°x³ Skrivet 13 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2003 Det går att flygga med den i GTAIII men inte i Vice än!!! aa juste btb d va du som la upp bilden.. du hadde testat den hära moden "real GTAIII final" tror jag men jag hoppas den gör så att den kan d Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts