ElGato Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Kan man göra "uppdrag" med bussen (coach), typ släppa av och ta upp passagerare och så? Jag lånade en buss av en chaffis och körde lite, och så plötsligt när jag stannade en gång dök det upp "bonus $5" eller kanske bara "bonus 5".. Nån som vet hur man tjänar pengar med buss? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Kan man göra "uppdrag" med bussen (coach), typ släppa av och ta upp passagerare och så? Jag lånade en buss av en chaffis och körde lite, och så plötsligt när jag stannade en gång dök det upp "bonus $5" eller kanske bara "bonus 5".. Nån som vet hur man tjänar pengar med buss? (:!!! Det var folk som gick på bussen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strangeland Skrivet 12 juni, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Man får pengar när folk kliver på bussen, men det verkar inte som dom kliver av igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 12 juni, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2003 Ok.. på så sätt.. hmm.. verkar inte särskillt lönande att va busschaffis ialfall (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts